Gestionarea eficientă a sarcinilor este cheia unei munci bune de echipă. Cu Microsoft Project Online managementul eficient al proiectelor este deosebit de simplu! Soluția permite coordonarea desfășurării sarcinilor, reduce factorii de risc și mărește intuitivitatea acțiunilor.
Project Online este disponibil în trei versiuni – Essentials, Professional și Premium. Pentru a alege versiunea optimă, trebuie să vă gândiți la importanța utilizatorului în cadrul grupului și la necesităţile acestuia. Versiunile diferă prin funcţionalităţile acestora și costuri.
Dacă membrul grupului nu creează proiecte și se concentrează în principal pe raportarea progresului sarcinilor atribuite și urmărirea schimbărilor, alegerea cea mai potrivită ar fi planul inferior – Project Online Essentials (modulul adiţional pentru membrii echipelor de proiect).
Project Online Essentials
- actualizarea sarcinilor
- introducerea programelor de lucru
- colaborarea echipei
- sincronizarea sarcinilor programului SharePoint
Membrii grupului, care trebuie să aibă capacitatea de a crea proiecte (managerii de proiect) ar trebui să fie interesaţi de versiunea Project Online Premium sau Professional. În cadrul acestor planuri utilizatorii pot descărca aplicaţia Project care poate fi instalată local pe dispozitiv.
Project Online Professional
- funcțiile incluse în Project Online Essentials
- întreaga aplicație Project
- orare de lucru
- rapoarte și analize
Project Online Premium
- funcțiile incluse în Project Online Essentials
- portofoliile de proiecte
- gestionarea cererii
- planificarea resurselor
O funcţie foarte utilă a soluţiei Project Online în versiunea Premium este abilitatea de a vedea datele agregate care informează de ex. despre statutul angajaților. Ca urmare, managerul de proiect poate verifica în mod curent dacă unui anumit angajat îi pot fi atribuite mai multe sarcini.
Detalii
Dacă doriți să aflați mai multe detalii cu privire la soluțiile Project Online, vă invităm pe https://www.senetic.ro/office365/. Specialiştii noştri vă vor ajuta cu plăcere să alegeţi soluţia potrivită. Sunt disponibili la numărul de tel. +40 (31) 228 83 00 și pe e-mail: office365@senetic.ro.