0

Microsoft Dynamics CRM Online – acțiune eficientă și dezvoltare mai rapidă

crm-onlineAcțiunea eficientă, reflectată în obținerea și menținerea unei poziții competitive pe o piață ce se schimbă în mod dinamic, constituie o adevărată provocare. Concentrându-ne pe Microsoft Dynamics CRM Online, putem obține un sprijin complex al mecanismelor de vânzări, ce se bazează pe sistemul de gestionare a relațiilor cu clienții și pe construirea strategiilor de marketing. Microsoft este responsabil de lipsa de probleme tehnice și accesibilitatea versiunii cu subscripție.


Dynamics CRM Online permite creșterea eficienței vânzărilor și folosirea avantajelor modelului cloud. Pe lângă flexibilitate, scalabilitate și preț accesibil, este popular și datorită ușurinței implementării. Este un instrument interactiv, care optimizează acțiunile firmelor, adaptându-se curent la necesitățile clienților.

Clientul înainte de toate

 Funcționalitățile disponibile permit construirea și folosirea bazei de clienți, ce conține istoricul discuțiilor, planificarea acțiunilor viitoare și monitorizarea relațiilor. Permite și adăugarea ofertelor  sau a facturilor  . CRM Online este, de asemenea, o sursă excelentă de informații pe tema tendințelor actuale.

Marketingul eficient

CRM Online este un instrument eficient de marketing, ce sprijină construirea unei campanii. Datorită interfeței intuitive, urmărirea acțiunilor de promovare, analizarea parcursului lor și a productivității nu au fost niciodată atât de simple. Avantajul soluției este, de asemenea, integrarea cu Outlook și Skype for Business. Având în vedere accesul din fiecare loc și de pe orice dispozitiv, CRM Online se evidențiază printr-o flexibilitate înaltă.

Serviciul este accesibil în versiunile Professional, Basic și Essential. Maj jos prezentăm funcționalitatea planurilor și vă invităm sa accesati senetic.ro. Specialiștii noștri vă vor răspunde cu plăcere la întrebări.

Licențiere Dynamics CRM Online

User Subscription Licenses (USLs)

Essential

LP2-00012

Basic

LT2-00012

Professional

LX2-00012

Funcționalitățile de bază CRM – citirea și adăugarea sarcinilor și contactelor
Citirea și înregistrarea datelor pentru propriile aplicații
Accesul la Dynamics CRM prin desktop și aplicații mobile  ✓
Raportarea, desktopurile personale de date și vizualizările  ✓
Automatizarea vânzării
Campaniile de marketing și listele
Automatizarea deservirii clientului
Gestionarea desktopurilor, funcțiilor, fluxului de muncă și dialogurilor

 crm-online-pho

Avatar

Redakcja

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *