Acțiunea eficientă, reflectată în obținerea și menținerea unei poziții competitive pe o piață ce se schimbă în mod dinamic, constituie o adevărată provocare. Concentrându-ne pe Microsoft Dynamics CRM Online, putem obține un sprijin complex al mecanismelor de vânzări, ce se bazează pe sistemul de gestionare a relațiilor cu clienții și pe construirea strategiilor de marketing. Microsoft este responsabil de lipsa de probleme tehnice și accesibilitatea versiunii cu subscripție.
Dynamics CRM Online permite creșterea eficienței vânzărilor și folosirea avantajelor modelului cloud. Pe lângă flexibilitate, scalabilitate și preț accesibil, este popular și datorită ușurinței implementării. Este un instrument interactiv, care optimizează acțiunile firmelor, adaptându-se curent la necesitățile clienților.
Clientul înainte de toate
Funcționalitățile disponibile permit construirea și folosirea bazei de clienți, ce conține istoricul discuțiilor, planificarea acțiunilor viitoare și monitorizarea relațiilor. Permite și adăugarea ofertelor sau a facturilor . CRM Online este, de asemenea, o sursă excelentă de informații pe tema tendințelor actuale.
Marketingul eficient
CRM Online este un instrument eficient de marketing, ce sprijină construirea unei campanii. Datorită interfeței intuitive, urmărirea acțiunilor de promovare, analizarea parcursului lor și a productivității nu au fost niciodată atât de simple. Avantajul soluției este, de asemenea, integrarea cu Outlook și Skype for Business. Având în vedere accesul din fiecare loc și de pe orice dispozitiv, CRM Online se evidențiază printr-o flexibilitate înaltă.
Serviciul este accesibil în versiunile Professional, Basic și Essential. Maj jos prezentăm funcționalitatea planurilor și vă invităm sa accesati senetic.ro. Specialiștii noștri vă vor răspunde cu plăcere la întrebări.
Licențiere Dynamics CRM Online |
|||
User Subscription Licenses (USLs) | |||
Essential LP2-00012 |
Basic LT2-00012 |
Professional LX2-00012 |
|
Funcționalitățile de bază CRM – citirea și adăugarea sarcinilor și contactelor | ✓ | ✓ | ✓ |
Citirea și înregistrarea datelor pentru propriile aplicații | ✓ | ✓ | ✓ |
Accesul la Dynamics CRM prin desktop și aplicații mobile | ✓ | ✓ | ✓ |
Raportarea, desktopurile personale de date și vizualizările | ✓ | ✓ | |
Automatizarea vânzării | ✓ | ||
Campaniile de marketing și listele | ✓ | ||
Automatizarea deservirii clientului | ✓ | ||
Gestionarea desktopurilor, funcțiilor, fluxului de muncă și dialogurilor | ✓ |